Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione rośliny dotarły do Państwa w jak najkrótszym czasie i jak najlepiej zabezpieczone. Czasem jednak może dojść do uszkodzenia w transporcie lub zwykłej pomyłki. W takich sytuacjach dajemy gwarancję bezpłatnej wymiany w terminie do 30- dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje najlepiej zgłaszać niezwłocznie (do 14 dni od otrzymania przesyłki). Pewne kwestie udaje się rozjaśnić podczas rozmowy telefonicznej dlatego zachęcamy by najpierw skontaktować się z nami pod nr. tel. 515 974 125.
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji będą zdjęcia uszkodzonych roślin. Zdjęcia powinny być dobrej jakości z uwzględnieniem istotnych szczegółów dla danego zdarzenia. Zdjęcia jak i opis sytuacji prosimy wysłać na adres kontak@krzewybukowiec.pl. Tytuł wiadomości powinien zawierać słowo “Reklamacja nr zamówienia”, w treści natomiast możliwie dokładnie opisać jakie wady ma towar lub podać inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia.
Reklamacje rozpatrywane są możliwie najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni. W przypadku pomyślnego rozpatrzenia reklamacji skontaktujemy się w celu wybrania najkorzystniejszej formy rekompensaty.
WAŻNE
Reklamacja dotyczy klientów którzy:
- Odebrali przesyłkę w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia nadania przesyłki. Przesyłki docierają do klientów w ciągu 1 do 2 dni roboczych.
- Dostarczyli zdjęcia reklamowanych roślin.
- Złożyli wniosek reklamacyjny w ciągu 7 dni od dnia odebrania paczki.
Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń lub niezgodności należy spisać protokół szkody na podstawie którego zostanie pozytywnie rozpatrzona reklamacja.
PAMIĘTAJ!
- Towarem sprzedawanym w naszym sklepie są rośliny żywe, więc po otrzymaniu paczki należy im się odpowiednie traktowanie m.in. podlewanie.
- Prosimy zapoznać się z wymaganiami odnoście pielęgnacji roślin – informacje odnośnie wymagań znajdziecie Państwo w opisie każdej z roślin.
- Rośliny sezonowe, jednoroczne, niektóre byliny czy trawy, są wysyłane wczesną wiosną bez części nadziemnej lub we wczesnym stadium rozwoju. Toteż będą się różnić od przykładowych roślin widniejących na zdjęciach w opisie.
- Sadzonki sprzedawane w okresie jesienno-zimowym i zimowo-wiosennym mogą być bez liści (liściaste) lub odbiegać barwą od zdjęć zrobionych w sezonie wegetacyjnym (iglaste i liściaste) ! W trosce o rozwój rośliny niektóre sadzonki mogą być przycięte w celu rozkrzewienia się i nabrania masy zielnej. Każda roślinka rośnie we własny, indywidualny sposób. Rośliny to towar bardzo specyficzny. Nie są rzeczą martwą, która od samego początku do końca jest w jednej wielkości.
- Nie jesteśmy odpowiedzialni za niekorzystne warunki pogodowe takie jak mróz, grad, deszcz czy susza.
ZWROTY
Rośliny nie podlegają zwrotom po posadzeniu w ziemi w miejscu docelowym. Reklamacje takich roślin nie będą uwzględniane bez wyjątków.
Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki (najlepiej niezwłocznie z uwagi na dobro roślin), TYLKO kiedy dana sadzonka jest w naszym pojemniku. Rośliny przed wysyłką należy podlać i odpowiednio zabezpieczyć.
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 3 dni zweryfikujemy stan przekazanych roślin (np, czy nie zostały zniszczone lub uszkodzone na skutek przesuszenia lub połamania etc.) – w przypadku pozytywnej decyzji – dokonujemy zwrotu 100% ich wartości.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, w szczególności bez uprzedniego kontaktu ze strony Kupującego.